сряда, 9 март 2016 г.

Понички с шоколадова глазура



        Понички... понички.. много ги обичам.. всякакви, с глазура и без, с крем или просто с пудра захар - не мога да им се наситя. Любимото ми място докато бях в Щатите беше именно Dunkin Donuts :) Всеки ден пробвах по някоя нова и все не можех да си избера любима :)

       Тази рецепта една приятелка ми я сподели и аз добавих разбира се шоколадовата глазура.

       Трябват ви:

350 гр, брашно, но обикновено поема повече
50 гр. краве масло
200 мл. прясно мляко
1 яйце
1 пакет суха мая
3-4 с.л. захар
щипка сол

       И започваме:

       Загряваме прясното мляко с маслото и щом кипне се слага и захарта. Маята се залива с топла вода и се оставя да кипне. Брашното и солта се пресяват и се прави кладенче, в което се слагат яйцето, млякото и маята и се замесва тесто. Оставя се да втаса 30 минути. След това се разточва на дебелина 1/2 см., с чаша се изрязват кръгове и с малък ринг се изрязват още по-малки в кръга. Оставят се да втасат за още 15 мин. Пържат се в маслена баня. Оставят се да се охладят и аз лично за глазура разтопих шоколад на водна баня и просто ги потопих, поръсих с шарени неща и ги снимах. Едва издържах да не нападна няколко :)





Enjoy

Няма коментари:

Публикуване на коментар